Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük Metin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk

Yüzüncü Yıl Logosu Atatürk
UYAP'ım Açılmıyor

UYAP Uygulamaları Açılırken Alınan Hatanın Giderilmesi

1- Bilgisayarınızda açık bulunan tüm programları kapattıktan sonra Başlat menüsüne gelin ve Denetim Masasını açın.

2- Denetim masası içerisinde bulunan Java uygulamasını açın. (Java uygulamasının görünür olmaması halinde sağ üst köşede bulunan görüntüleme ölçütünü Büyük Simgeler olarak değiştirin.)

3- Açılan Java Kontrol Panelinde Settings butonuna tıklayın.

4- Açılan ekranda Delete Files Butonuna tıklayın.

5- Açılan küçük pencerede iki sekme de işaretli olacak şekilde Ok butonuna tıklayın. (Sistem işlemi tamamladığında otomatik olarak küçük pencere kapanacaktır.) Ardından 3 ve 4. adımlardaki pencerelerde bulunan Ok butonlarına basarak işlemi tamamlayın ve açık olan pencereleri kapatın.

6- Bilgisayarınızın masaüstünde bulunan Bilgisayarım klasörünü açın.

7- C: Klasörünü açın.

8- Klasör içerisinde bulunan UyapData, UyapDataTest ve varsa UyapDataW8 klasörlerini silin, sadece Uyap yazan klasörü kesinlikle silmeyin. Aynı klasörde bulunan Kullanıcılar klasörünü açın.

9- Kullanıcılar klasörü içinde bulunan Kendi sicil numaranıza ait klasörü açın.

10- Kullanıcı klasörü içerisinde bulunan UyapData klasörünü silin ve AppData klasörünü açın.

11- AppData gizli bir klasör olduğundan görüntülenemediği taktirde; Düzenle açılır menüsü altından Klasör ve arama seçeneklerine tıklayın.

12- Klasör ve arama seçeneklerini açtıktan sonra görünüm sekmesi altında bulunan gizli dosya ve klasörleri göster seçeneğini işaretleyerek tamam butonuna basın.

13- AppData ve ardından LocalLow klasörünü açın.

14- Klasör içerisinde bulunan Sun Klasörünü silin

15- UYAP a giriş yapabilirsiniz.

16- Tüm bu işlemlere rağmen Uyap açılmıyor ise Uyap açılmış herhangi bir bilgisayarın C: Klasöründe bulunan UyapData klasörünü kopyalayıp kendi bilgisayarınızdaki C: Klasörüne ve C: klasörü içinde bulunan kullanıcı klasörüne yapıştırdığınız taktirde sorun kesin olarak çözülecektir.

Adres

Körfez Mahallesi Hafız Binbaşı Cd. No:5 P.K: 41040 İzmit / KOCAELİ

Telefon

0262 332 18 63-67

Faks: 0262 331 23 09

E-Posta

kocaelicbsisaretadalet.gov.tr